Bewertungen von Sushi 8 Boxtel

Neue Beurteilungen

4.0
Sven Smits
26 Oktober 2025

We hebben 2 uur op ons eten moeten wachten terwijl het een uur zou zijn.Toen belde ze dat het wat later ging worden en dat het binnen 10 min er zou zijn.Na 20 min zelf gebeld was het nog niet klaar?Kwart voor 5 besteld 7 uur pas gekregen.Dat mag zeker beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
25 Oktober 2025

Sushi is hier altijd erg lekker! Bezorgtijd is drama, maar hier houden wij altijd al een beetje rekening mee. Het eten is het wachten wel echt waard :-)

Esthe
23 Oktober 2025

Heel vriendelijk goede service lekker eten! Dankje

🍀
20 Oktober 2025

Super lekker en vers zoals altijd. vroeg om een kleine aanpassing en daar hebben ze rekening mee gehouden. Dankjewel 🍀

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lindsay
15 Oktober 2025

Lekker avondje op de bank, sushi besteld. Van te voren gebeld, maar tot 2 keer toe niet opgenomen. Dit was een beetje jammer. Vanuit online bestellen was alles in orde. Lekker, gevulde sushi en bezorgd op de tijd dat we hadden aangegeven.

De punder
14 Oktober 2025

Zou om 18uur bezorgd worden. Werd gebeld dat dit half 7 zou worden. Om 1910 was er nog niks binnen. Nogmaals gebeld, ze waren onderweg zeiden ze. Om half 8 werden we weer gebeld, dat het nu klaar was en ze zou vertrekken. Uiteindelijk om 1945uur ons eten pas. Zeg gewoon eerlijk als de bestelling is vergeten. 2 uur later is echt gekkenwerk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Judith
13 Oktober 2025

De bezorging liet meer dan 1. 15u op zich wachten ondanks 2x bellen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ontevreden eter
13 Oktober 2025

Zeer slechte bezorging vanuit sushi8 Boxtel, eten kwam 1 uur en kwartier later dan we besteld hadden. Voor ons was dit de laatste keer dat we daar besteld hebben.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Louise
8 Oktober 2025

Er zat een haar in mijn sushi sandwich

Janneke
6 Oktober 2025

Het was heeeer-lijk!!!! Graag tot de volgende keer!

Yasmin
3 Oktober 2025

Fantastisch zoals altijd 😍

Roel
27 September 2025

Eten goed maar moesten ruim 2 en half uur wachten, wel netjes gebeld dat het een half uur later zou zijn en hierdoor zouden ze extra loempia's toevoegen, echter duurde het geen half uur maar ruim een uur en geen extra loempia's helaas.

Bianca Ton
24 September 2025

Deze zaak blijkt leeg en gesloten, vraag me af hoe jullie nog steeds bestellingen kunnen laten plaatsen en betalen met IDEAL. Ik wil graag mijn geld terug 😡 na anderhalf uur te laat gister zijn we naar de zaak gereden, bleek deze dicht. Volgens de overbuurman hadden er die dag al 15 mensen meer voor een gesloten deur gestaan, erg slechte zaak dit


AD
24 September 2025

Besteld en betaald via eigen site, 2 uur later na telefonisch niet op te nemen, ernaartoe gereden. Stond ik voor een gesloten deur zonder berichtgeving aan de klant. Geen sushi ontvangen wel betaald! Zeer kwalijk!

Thijs Maddocks
23 September 2025

Jullie waren niet open? Ik kom netjes om 19:00 aan bij de winkel om mijn eten op te halen en het is helemaal dicht. gelukkig bij de overburen in de straat een verklaring en andere sushi kunnen halen. maar jezus wat slordig zeg
 dat de zaak een dag dicht gaat om wat voor reden dan ook kan ik begrijpen maar zet dan de mogelijkheid om bestellingen te plaatsen uit.

Hassan Samood
19 September 2025

niet van toepassing

Emily
17 September 2025

Het is altijd lekker bij susi eight! Bezorging zou iets langer duren dan gepland maar dat hebben ze netjes en op tijd doorgegeven.

Caat
17 September 2025

Weer heerlijk gegeten, wisselen regelmatig van verschillende boxen, maar kwaliteit blijft goed !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yasmin
13 September 2025

Super lekkere sushi weer. Ze belde om te zeggen dat de bezorging zou uitlopen en we kregen er als bedankje loempia’s bij! Super service P.S. Toen de bezorgster kwam, kon ik deze niet aannemen en ik zei dat ze deze bij de deur mocht laten waarna ze heel lief het tasje heeft opgehangen. Nogmaals sorry en bedankt!!

Mel
8 September 2025
Aggy Schalkwijk
1 September 2025

Bestelling “zo snel mogelijk” geplaatst. Vervolgens 1u en 45min op moeten wachten. Had het pas na 45min na ontvangst mailtje “het is onderweg” binnen, terwijl er warm eten bij zat. Dat was dus niet meer warm. Sushi was OK, maar die was juist warm terwijl het koud zou moeten zijn. Bestel niet nog een keer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana
31 August 2025

Bezorging zou uur geduurd hebben. Ze belde dat het eerst half uur langer zou duren maar was een uur geworden. Uiteindelijk twee uur moeten wachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Onze excuses voor de lange wachttijd bij uw bestelling. We begrijpen dat dit erg vervelend is en dat het niet prettig is om zo lang te moeten wachten. Wilt u uw bestelgegevens even naar info@sushi-eight.nl sturen? Dan kunnen we dit verder netjes met u afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Marie
25 August 2025

Zoals gewoonlijk heerlijke sushi netjes op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

K
10 August 2025

Super lekker en veel keuze! En super vriendelijk personeel 💗 kwaliteit is altijd top

Celie
28 Juli 2025

Wordt echt zo spoedig mogelijk bezorgd. Je hoeft nooit te lang te wachten. Het eten is altijd prima verzorgd en smaakt lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Inwoner Boxtel
27 Juli 2025

Aardig, op tijd en heerlijk! En een extraatje gekregen

Peijnenburg
25 Juli 2025

Uur te laat

Antwort von Sushi 8

Beste Pijenenburg, Onze oprechte excuses dat de bezorging later was dan afgesproken dat is niet de ervaring die we willen bieden. Als blijk van onze waardering bieden wij u graag compensatie op uw volgende bestelling. U ontvangt binnekort persoonlijk een email van ons met een code die u kunt verzilveren op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Boxtel

Kyra
24 Juli 2025

Altijd super lekker, en vriendelijke service/ bezorging !

Koops
23 Juli 2025

Normaal vinden wij het lekkerder. De kip was erg droog en taai. De mini loempia's die jullie er bij hadden gedaan waren koud. En ruim 2 uur geduurd voordat bestelling er was. Volgende keer weer beter hopelijk!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Het is jammer om te horen dat de kip droog en taai was en dat de loempia’s koud aankwamen. Ook de lange wachttijd is natuurlijk niet zoals het hoort. We nemen dit mee om het de volgende keer echt beter te doen. Wil je ons een mail sturen met je gegevens? Dan geven we je graag een goedmaker.

Elena
20 Juli 2025

ĐŻ заĐșазала Đ±ĐŸĐ»ŃŒŃˆĐŸĐč сДт , а ЎалО Ń‚ĐŸĐ»ŃŒĐșĐŸ ĐŸĐŽĐžĐœ ĐČасабО Đž ĐŸĐŽĐžĐœ ŃĐŸĐ”ĐČыĐč

Ka
19 Juli 2025

jammer

Anoniem
16 Juli 2025

De vieste sushi ooit die ik heb gegeten

Antwort von Sushi 8

Beste anoniem, Wat jammer om te horen dat de sushi niet naar wens was. We vinden het erg vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad — dit is uiteraard niet het niveau dat wij willen bieden. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We nemen je feedback serieus en willen graag meer weten om te achterhalen wat er mis is gegaan. Neem gerust contact met ons op, zodat we dit kunnen bespreken en eventueel iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Ian Rooth
15 Juli 2025
Yasmin
9 Juli 2025

Het was heel lekker en super lieve bezorger!

Irma
3 Juli 2025

Ze waren 30 min te laat, maar ze hebben netjes 2x gebeld dat het later zou worden. Compensatie was een bakje loempia's dat snel op was door mijn hongerige jongens. De sushi was vers en lekker en daar gaat het om, dus heb in principe geen klachten, op naar de volgende bestelling

Cora Smit Roeters
24 Juni 2025

Geld kwijt, niets werd bezorgd. Winkel bleek dicht om 18.15 uur op 24-6-25 Dus bezorging 0 sterren maar dan lukt verzenden niet

Threa
19 Juni 2025

Zeer slecht

Tanja
16 Juni 2025

Super lekker weer !!! Erg vers en de toppings geven het net een wat luxere uitstraling en smaak. Voor ons geen andere sushi meer 
 alleen maar van sushi 8!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nynke
13 Juni 2025

Heerlijk! We kregen zelfs extra gyoza erbij, zo lief. Echt lekker!

Bianca
12 Juni 2025

Ik had gisteren besteld voor vandaag 6 uur en het was er pas half 7 erg jammer als je weg moet. Is wel super lekker

Schoenmakers
8 Juni 2025

Veel te laat bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan Van Opdurp
5 Juni 2025

Wij zijn allebei binnen een uur na het eten van de sushi ziek geworden met maag/darm klachten. De sashimi was bovendien lauw.

Monique &Marco
1 Juni 2025

Heerlijke sushi en gyoza gegeten was netjes op tijd jullie hebben er ook op deze locatie (Boxtel) weer een klant bij

Anoniem
28 Mai 2025

Het was heerlijk!

Sabrina
24 Mai 2025

Mijn bestelling was fout. Ze hebben 1 sushi roll verkeerd bezorgd wat erg zonde was want niemand lusten dat thuis. De edamame boontjes waren te lang gestoomd waardoor ze bruin waren. Normaal als bestel was het altijd goed maar de laatste tijd gaat het vaker fout. Ik heb ze gisteren zeker 10 keer gebeld maar er werd niet opgenomen of teruggebeld erg jammer want ik kon zo 20 euro aan eten in de prullenbak weggooien.

Antwort von Sushi 8

Geachte Sabrina, Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Karina
24 Mai 2025

Erg lekker! Ruime keuze! En vriendelijke bezorger

Klaartje
12 Mai 2025

Het is nu al de 2e keer dat onze bezorging niet gehaald is we het zelf moesten gaan halen om een beetje op tijd nog te kunnen eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tanja
11 Mai 2025

Super lekker ! Keurig op tijd bezorgd. Vers en goede smaak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annika
4 Mai 2025

Het eten is heel lekker, echt een van de betere sushi die ik gegeten heb. Er is netjes optijd gebeld dat het bezorgen uitliep en daarom ook een extraatje bij de bestelling gedaan. Erg netjes geregeld, complimenten daarvoor.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robbie
3 Mai 2025
Robert van Baardwijk
1 Mai 2025

Heerlijke sushi en pokebowls gehad. Super vers, en mooi op gemaakte pokebowls. Beste van de omgeving

Kyra
29 April 2025

Altijd lekker en optijd! als het niet zo is bellen ze altijd netjes op â˜ș. Zeer tevreden

Marleen
28 April 2025

De bezorging kwam ruim 40 minuten later dan dat was afgesproken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Marleen, Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat de bezorging later was dan afgesproken — dat is niet de ervaring die we willen bieden. We werken eraan om onze levertijden beter na te komen en waarderen je geduld. Hopelijk mogen we je bij een volgende bestelling op tijd en naar wens bedienen! Met vriendelijke groet, Sushi Eight

Wendy
24 April 2025
Roel
21 April 2025

Perfect zoals altijd.!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marijke van Stiphout
21 April 2025

Heerlijke sushi, zag er ook heel mooi uit . Voor herhaling vatbaar

Antwort von Sushi 8

Geachte mevrouw van Stiphout, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Laurens van der Leij
7 April 2025

Opzich goed maar wasabi rn stikjes vergeten

WvB
5 April 2025

Heerlijke verse sushi. Op de afgesproken tijd klaar.

Nicky
3 April 2025

Boontjes waren heel erg waterig.. ook de Pokebowl was erg plakkerig

Charlotte
31 MĂ€rz 2025

Was weer lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

X
20 MĂ€rz 2025

Goede service erg vriendelijk lekkere sushi!

Pieter strik
19 MĂ€rz 2025

Prima

Nicole Eltink
14 MĂ€rz 2025

Heerlijk gegeten maar weer bijna een uur te laat bezorgd waardoor mijn zoon te laat op zijn werk kwam.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight!

Michel
12 MĂ€rz 2025

Wederom perfect 😀

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Stephanie ter Borg
7 MĂ€rz 2025

De sushi is zó lekker, daarom blijf ik vaste klant! De bezorging is alleen minder, eigenlijk altijd te laat variërend van 10 tot 40 minuten. De lieve man doet er soms wel eens wat extra's bij. En nogmaals de sushi is echt heel goed!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat bijna alles naar wens is geweest. We zullen er rekening mee houden zodat dit zich niet in de toekomst zal herhalen. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Nick
6 MĂ€rz 2025
Lotte van alphen
4 MĂ€rz 2025

De sushi is altijd goed op smaak. Maar gewoon een uur te laat komen met de bezorging vind ik schandalig. Probeer je te bellen krijg je voicemail. Is niet normaal

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight!

Bianca
3 MĂ€rz 2025

De sushi smaakte heerlijk, leuke combi's en ze zijn lekker groot! Voor herhaling vatbaar!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Susan Fahrenfort
2 MĂ€rz 2025

Wat jammer dat als je (om 14u in de middag) bestelt voor 19u in de avond de bestelling pas om 19.15u bezorgd wordt. Vooral als je een mail ontvangt dat de bestelling onderweg is (max 12min rijden) en het dan nog 30 min duurt. Het eten daarentegen is erg goed!!

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Nk
23 Februar 2025

Was hartstikke lekker. Bij de bezorging krgen we perongeluk de verkeerde schaal, maar dat is heel netjes opgelost!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Michel van den Biggelaar
19 Februar 2025

Super lekker!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Yvonne
15 Februar 2025

2 uur in totaal moeten wachten op bezorging. (Te) koude sushi en (te) groot gesneden. Over de smaak ook niet tevreden. Bestellen er in het vervolg niet meer.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight!

Semme
11 Februar 2025

Heerlijke sushi. Altijd vriendelijk personeel!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Rianne
10 Februar 2025

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Tot de volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Z.Wiggers
10 Februar 2025

Besteld om 18:00 en zou ok 19:00 klaar zijn. Om 19:17 na vele malen in de voicemail terrecht gekomen toch maar naar het restaurant gegaan om te kijken waar mijn eten blijft, ze waren nog niet begonnen. Heb mn held terug gevraagd en dat zou dus ook terug gestord worden. Daar wacht ik nogsteeds op. Geen eten gehad en mn geld kwijt


Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ronnie Schellekens
8 Februar 2025

De sushi was weer heerlijk Echter was de bezorg zeer slecht Om 16 uur online besteld bezorg tijd 18 uur Na lang wachten uiteindelijk om 19.50 uur bezorgd het kan zijn dat het druk is maar laat dan iets weten En ze waren telefonisch niet bereikbaar

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Wil vd Oetelaar
8 Februar 2025

Het eten was heerlijk De bezorging was waardeloos bijna 3 uur moeten wachten

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Roel
7 Februar 2025

Perfect zoals altijd.!! Top.!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Nynke
5 Februar 2025

Heel vriendelijke aardige bezorger, keurig op tijd, lekkere sushi!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

WvB
3 Februar 2025

Heerlijke verse Meatlovers sushi.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Irma
22 Januar 2025

Was snel en op tijd bezorgd. De sushi was heerlijk vers, wij (6) hebben genoten. De volgende bestelling staat al in de planning. Tot snel

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

De Jonge
20 Januar 2025

Crunch box besteld: veel verschillende smaken sushi en heel mooi opgemaakt op/in een grote ronde schaal (+/- 40 cm). Genieten op vlak van smaak en voor het oog. Voor herhaling vatbaar.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Mariëlle Geelen
12 Januar 2025

De bestelling kwam een uur en een kwartier te laat! En dus waren de loempia’s inmiddels koud. We hadden om kwart voor vier al besteld, voor 18:00u. Om 18:15 kwam het bericht dat de bezorger onderweg was. Hij kwam pas om 19:15u!! Ik belde omdat ik bezorgd was om de bezorger, maar kreeg een erg onverschillige reactie. “Hij is onderweg en had zes bestellingen mee, dus dat was misschien niet zo slim”. Terwijl, ik zou me zorgen maken als mijn bezorger een uur onderweg is, terwijl het vijf minuten rijden is. De bezorger zelf was een vreselijk lieve man waar je echt niet boos op kan worden. Wilde ik ook niet, ik maakte me gewoon erg zorgen om ‘m. Ik ben dit helemaal niet van ze gewend zo. De sushi was weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

jetse.offers@gmail.com
3 Januar 2025

Bestelling geplaatst om 17:10. Zou worden bezorgd om 18:05. Werd voor de helft bezorgd om 19:10. Totale bestelling nogmaals bezorgd om 20:10. Dit was laatste keer Sushi-8!!!! Tot nooit meer.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Harco Horden
1 Januar 2025

De bestelling was wederom niet compleet. Echt balen.

Antwort von Sushi 8

Beste Harco, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Eltink
1 Januar 2025

Mooie en lekkere box

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor het mooie compliment!

Janneke
28 Dezember 2024

Het was echt lekker hoor.mijn zoon heeft sushi op voor de eerste keer op .hij vondt het echt lekker

Antwort von Sushi 8

Beste Janneke, wat fijn om te horen!

Meindel
28 Dezember 2024

Erg lekker, snelle bezorging en goede service! Ik ga zeker opnieuw bestellen

Monique
28 Dezember 2024

Altijd erg tevreden!

Rianne
26 Dezember 2024

Heerlijk gegeten!

Edje
26 Dezember 2024

Echt top.en mega voldoende voor 2 personen het personeel ach nog jongen en leerzaam maar vriendelijk ik zou zeggen ga zo door waar me mee bezig bent dus goedbezig

Ingeborg
25 Dezember 2024

Heerlijke sushi,prachtig verpakt en mooi op tijd. Super!!!

P. van Eijndhoven
25 Dezember 2024

Waren weer lekkere schotels; sushi 58.

A
20 Dezember 2024
Petra Timmermans
8 Dezember 2024
HH
5 Dezember 2024

De kwaliteit was erg goed deze keer, het was erg druk blijkbaar waardoor de levering en de bestelling niet compleet was helaas!

Janneke
5 Dezember 2024

Lekker en keurig op tijd!!

Diana Jans
25 November 2024

De sushi was heerlijk. De bezorging was later dan verwacht bezorgd.

Hanneke
22 November 2024

De beste sushi !! De surf en turf box is geweldig lekker door de vlees en vissushi. Snelle vriendelijke levering

Joy
18 November 2024

Normaal altijd super tevreden bij jullie, maar helaas viel het deze keer heel erg tegen. Grote blokken kleffe rijst met amper inhoud. De sushi proefde niet vers en de topping proefde ook niet vers. Hebben helaas niet kunnen genieten van deze box, wat normaal wel het geval is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.