Bewertungen von Sushi 8 Boxtel
Neue Beurteilungen
Sven Smits
We hebben 2 uur op ons eten moeten wachten terwijl het een uur zou zijn.Toen belde ze dat het wat later ging worden en dat het binnen 10 min er zou zijn.Na 20 min zelf gebeld was het nog niet klaar?Kwart voor 5 besteld 7 uur pas gekregen.Dat mag zeker beter.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Kim
Sushi is hier altijd erg lekker! Bezorgtijd is drama, maar hier houden wij altijd al een beetje rekening mee. Het eten is het wachten wel echt waard :-)
Esthe
Heel vriendelijk goede service lekker eten! Dankje
đ
Super lekker en vers zoals altijd. vroeg om een kleine aanpassing en daar hebben ze rekening mee gehouden. Dankjewel đ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Lindsay
Lekker avondje op de bank, sushi besteld. Van te voren gebeld, maar tot 2 keer toe niet opgenomen. Dit was een beetje jammer. Vanuit online bestellen was alles in orde. Lekker, gevulde sushi en bezorgd op de tijd dat we hadden aangegeven.
De punder
Zou om 18uur bezorgd worden. Werd gebeld dat dit half 7 zou worden. Om 1910 was er nog niks binnen. Nogmaals gebeld, ze waren onderweg zeiden ze. Om half 8 werden we weer gebeld, dat het nu klaar was en ze zou vertrekken. Uiteindelijk om 1945uur ons eten pas. Zeg gewoon eerlijk als de bestelling is vergeten. 2 uur later is echt gekkenwerk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Judith
De bezorging liet meer dan 1. 15u op zich wachten ondanks 2x bellen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ontevreden eter
Zeer slechte bezorging vanuit sushi8 Boxtel, eten kwam 1 uur en kwartier later dan we besteld hadden. Voor ons was dit de laatste keer dat we daar besteld hebben.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Louise
Er zat een haar in mijn sushi sandwich
Janneke
Het was heeeer-lijk!!!! Graag tot de volgende keer!
Yasmin
Fantastisch zoals altijd đ
Roel
Eten goed maar moesten ruim 2 en half uur wachten, wel netjes gebeld dat het een half uur later zou zijn en hierdoor zouden ze extra loempia's toevoegen, echter duurde het geen half uur maar ruim een uur en geen extra loempia's helaas.
Bianca Ton
Deze zaak blijkt leeg en gesloten, vraag me af hoe jullie nog steeds bestellingen kunnen laten plaatsen en betalen met IDEAL. Ik wil graag mijn geld terug đĄ na anderhalf uur te laat gister zijn we naar de zaak gereden, bleek deze dicht. Volgens de overbuurman hadden er die dag al 15 mensen meer voor een gesloten deur gestaan, erg slechte zaak ditâŠ
AD
Besteld en betaald via eigen site, 2 uur later na telefonisch niet op te nemen, ernaartoe gereden. Stond ik voor een gesloten deur zonder berichtgeving aan de klant. Geen sushi ontvangen wel betaald! Zeer kwalijk!
Thijs Maddocks
Jullie waren niet open? Ik kom netjes om 19:00 aan bij de winkel om mijn eten op te halen en het is helemaal dicht. gelukkig bij de overburen in de straat een verklaring en andere sushi kunnen halen. maar jezus wat slordig zeg⊠dat de zaak een dag dicht gaat om wat voor reden dan ook kan ik begrijpen maar zet dan de mogelijkheid om bestellingen te plaatsen uit.
Hassan Samood
niet van toepassing
Emily
Het is altijd lekker bij susi eight! Bezorging zou iets langer duren dan gepland maar dat hebben ze netjes en op tijd doorgegeven.
Caat
Weer heerlijk gegeten, wisselen regelmatig van verschillende boxen, maar kwaliteit blijft goed !!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Yasmin
Super lekkere sushi weer. Ze belde om te zeggen dat de bezorging zou uitlopen en we kregen er als bedankje loempiaâs bij! Super service P.S. Toen de bezorgster kwam, kon ik deze niet aannemen en ik zei dat ze deze bij de deur mocht laten waarna ze heel lief het tasje heeft opgehangen. Nogmaals sorry en bedankt!!
Mel
Aggy Schalkwijk
Bestelling âzo snel mogelijkâ geplaatst. Vervolgens 1u en 45min op moeten wachten. Had het pas na 45min na ontvangst mailtje âhet is onderwegâ binnen, terwijl er warm eten bij zat. Dat was dus niet meer warm. Sushi was OK, maar die was juist warm terwijl het koud zou moeten zijn. Bestel niet nog een keer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Diana
Bezorging zou uur geduurd hebben. Ze belde dat het eerst half uur langer zou duren maar was een uur geworden. Uiteindelijk twee uur moeten wachten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Marie
Zoals gewoonlijk heerlijke sushi netjes op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
K
Super lekker en veel keuze! En super vriendelijk personeel đ kwaliteit is altijd top
Celie
Wordt echt zo spoedig mogelijk bezorgd. Je hoeft nooit te lang te wachten. Het eten is altijd prima verzorgd en smaakt lekker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Inwoner Boxtel
Aardig, op tijd en heerlijk! En een extraatje gekregen
Peijnenburg
Uur te laat
Antwort von Sushi 8
Beste Pijenenburg, Onze oprechte excuses dat de bezorging later was dan afgesproken dat is niet de ervaring die we willen bieden. Als blijk van onze waardering bieden wij u graag compensatie op uw volgende bestelling. U ontvangt binnekort persoonlijk een email van ons met een code die u kunt verzilveren op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Boxtel
Kyra
Altijd super lekker, en vriendelijke service/ bezorging !
Koops
Normaal vinden wij het lekkerder. De kip was erg droog en taai. De mini loempia's die jullie er bij hadden gedaan waren koud. En ruim 2 uur geduurd voordat bestelling er was. Volgende keer weer beter hopelijk!
Antwort von Sushi 8
Dankjewel voor je feedback! Het is jammer om te horen dat de kip droog en taai was en dat de loempiaâs koud aankwamen. Ook de lange wachttijd is natuurlijk niet zoals het hoort. We nemen dit mee om het de volgende keer echt beter te doen. Wil je ons een mail sturen met je gegevens? Dan geven we je graag een goedmaker.
Elena
ĐŻ заĐșазала Đ±ĐŸĐ»ŃŃĐŸĐč ŃĐ”Ń , а ЎалО ŃĐŸĐ»ŃĐșĐŸ ĐŸĐŽĐžĐœ ĐČаŃабО Đž ĐŸĐŽĐžĐœ ŃĐŸĐ”ĐČŃĐč
Ka
jammer
Anoniem
De vieste sushi ooit die ik heb gegeten
Antwort von Sushi 8
Beste anoniem, Wat jammer om te horen dat de sushi niet naar wens was. We vinden het erg vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad â dit is uiteraard niet het niveau dat wij willen bieden. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We nemen je feedback serieus en willen graag meer weten om te achterhalen wat er mis is gegaan. Neem gerust contact met ons op, zodat we dit kunnen bespreken en eventueel iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Ian Rooth
Yasmin
Het was heel lekker en super lieve bezorger!
Irma
Ze waren 30 min te laat, maar ze hebben netjes 2x gebeld dat het later zou worden. Compensatie was een bakje loempia's dat snel op was door mijn hongerige jongens. De sushi was vers en lekker en daar gaat het om, dus heb in principe geen klachten, op naar de volgende bestelling
Cora Smit Roeters
Geld kwijt, niets werd bezorgd. Winkel bleek dicht om 18.15 uur op 24-6-25 Dus bezorging 0 sterren maar dan lukt verzenden niet
Threa
Zeer slecht
Tanja
Super lekker weer !!! Erg vers en de toppings geven het net een wat luxere uitstraling en smaak. Voor ons geen andere sushi meer ⊠alleen maar van sushi 8!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Nynke
Heerlijk! We kregen zelfs extra gyoza erbij, zo lief. Echt lekker!
Bianca
Ik had gisteren besteld voor vandaag 6 uur en het was er pas half 7 erg jammer als je weg moet. Is wel super lekker
Schoenmakers
Veel te laat bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan Van Opdurp
Wij zijn allebei binnen een uur na het eten van de sushi ziek geworden met maag/darm klachten. De sashimi was bovendien lauw.
Monique &Marco
Heerlijke sushi en gyoza gegeten was netjes op tijd jullie hebben er ook op deze locatie (Boxtel) weer een klant bij
Anoniem
Het was heerlijk!
Sabrina
Mijn bestelling was fout. Ze hebben 1 sushi roll verkeerd bezorgd wat erg zonde was want niemand lusten dat thuis. De edamame boontjes waren te lang gestoomd waardoor ze bruin waren. Normaal als bestel was het altijd goed maar de laatste tijd gaat het vaker fout. Ik heb ze gisteren zeker 10 keer gebeld maar er werd niet opgenomen of teruggebeld erg jammer want ik kon zo 20 euro aan eten in de prullenbak weggooien.
Antwort von Sushi 8
Geachte Sabrina, Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Karina
Erg lekker! Ruime keuze! En vriendelijke bezorger
Klaartje
Het is nu al de 2e keer dat onze bezorging niet gehaald is we het zelf moesten gaan halen om een beetje op tijd nog te kunnen eten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Tanja
Super lekker ! Keurig op tijd bezorgd. Vers en goede smaak
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Annika
Het eten is heel lekker, echt een van de betere sushi die ik gegeten heb. Er is netjes optijd gebeld dat het bezorgen uitliep en daarom ook een extraatje bij de bestelling gedaan. Erg netjes geregeld, complimenten daarvoor.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Robbie
Robert van Baardwijk
Heerlijke sushi en pokebowls gehad. Super vers, en mooi op gemaakte pokebowls. Beste van de omgeving
Kyra
Altijd lekker en optijd! als het niet zo is bellen ze altijd netjes op âșïž. Zeer tevreden
Marleen
De bezorging kwam ruim 40 minuten later dan dat was afgesproken.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste Marleen, Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat de bezorging later was dan afgesproken â dat is niet de ervaring die we willen bieden. We werken eraan om onze levertijden beter na te komen en waarderen je geduld. Hopelijk mogen we je bij een volgende bestelling op tijd en naar wens bedienen! Met vriendelijke groet, Sushi Eight
Wendy
Roel
Perfect zoals altijd.!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Marijke van Stiphout
Heerlijke sushi, zag er ook heel mooi uit . Voor herhaling vatbaar
Antwort von Sushi 8
Geachte mevrouw van Stiphout, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Laurens van der Leij
Opzich goed maar wasabi rn stikjes vergeten
WvB
Heerlijke verse sushi. Op de afgesproken tijd klaar.
Nicky
Boontjes waren heel erg waterig.. ook de Pokebowl was erg plakkerig
Charlotte
Was weer lekker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
X
Goede service erg vriendelijk lekkere sushi!
Pieter strik
Prima
Nicole Eltink
Heerlijk gegeten maar weer bijna een uur te laat bezorgd waardoor mijn zoon te laat op zijn werk kwam.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight!
Michel
Wederom perfect đ
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Stephanie ter Borg
De sushi is zó lekker, daarom blijf ik vaste klant! De bezorging is alleen minder, eigenlijk altijd te laat variërend van 10 tot 40 minuten. De lieve man doet er soms wel eens wat extra's bij. En nogmaals de sushi is echt heel goed!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat bijna alles naar wens is geweest. We zullen er rekening mee houden zodat dit zich niet in de toekomst zal herhalen. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Nick
Lotte van alphen
De sushi is altijd goed op smaak. Maar gewoon een uur te laat komen met de bezorging vind ik schandalig. Probeer je te bellen krijg je voicemail. Is niet normaal
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight!
Bianca
De sushi smaakte heerlijk, leuke combi's en ze zijn lekker groot! Voor herhaling vatbaar!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Susan Fahrenfort
Wat jammer dat als je (om 14u in de middag) bestelt voor 19u in de avond de bestelling pas om 19.15u bezorgd wordt. Vooral als je een mail ontvangt dat de bestelling onderweg is (max 12min rijden) en het dan nog 30 min duurt. Het eten daarentegen is erg goed!!
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Nk
Was hartstikke lekker. Bij de bezorging krgen we perongeluk de verkeerde schaal, maar dat is heel netjes opgelost!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Michel van den Biggelaar
Super lekker!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Yvonne
2 uur in totaal moeten wachten op bezorging. (Te) koude sushi en (te) groot gesneden. Over de smaak ook niet tevreden. Bestellen er in het vervolg niet meer.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight!
Semme
Heerlijke sushi. Altijd vriendelijk personeel!!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Rianne
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Tot de volgende keer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Z.Wiggers
Besteld om 18:00 en zou ok 19:00 klaar zijn. Om 19:17 na vele malen in de voicemail terrecht gekomen toch maar naar het restaurant gegaan om te kijken waar mijn eten blijft, ze waren nog niet begonnen. Heb mn held terug gevraagd en dat zou dus ook terug gestord worden. Daar wacht ik nogsteeds op. Geen eten gehad en mn geld kwijtâŠ
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Ronnie Schellekens
De sushi was weer heerlijk Echter was de bezorg zeer slecht Om 16 uur online besteld bezorg tijd 18 uur Na lang wachten uiteindelijk om 19.50 uur bezorgd het kan zijn dat het druk is maar laat dan iets weten En ze waren telefonisch niet bereikbaar
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Wil vd Oetelaar
Het eten was heerlijk De bezorging was waardeloos bijna 3 uur moeten wachten
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Roel
Perfect zoals altijd.!! Top.!!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Nynke
Heel vriendelijke aardige bezorger, keurig op tijd, lekkere sushi!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
WvB
Heerlijke verse Meatlovers sushi.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Irma
Was snel en op tijd bezorgd. De sushi was heerlijk vers, wij (6) hebben genoten. De volgende bestelling staat al in de planning. Tot snel
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
De Jonge
Crunch box besteld: veel verschillende smaken sushi en heel mooi opgemaakt op/in een grote ronde schaal (+/- 40 cm). Genieten op vlak van smaak en voor het oog. Voor herhaling vatbaar.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Mariëlle Geelen
De bestelling kwam een uur en een kwartier te laat! En dus waren de loempiaâs inmiddels koud. We hadden om kwart voor vier al besteld, voor 18:00u. Om 18:15 kwam het bericht dat de bezorger onderweg was. Hij kwam pas om 19:15u!! Ik belde omdat ik bezorgd was om de bezorger, maar kreeg een erg onverschillige reactie. âHij is onderweg en had zes bestellingen mee, dus dat was misschien niet zo slimâ. Terwijl, ik zou me zorgen maken als mijn bezorger een uur onderweg is, terwijl het vijf minuten rijden is. De bezorger zelf was een vreselijk lieve man waar je echt niet boos op kan worden. Wilde ik ook niet, ik maakte me gewoon erg zorgen om âm. Ik ben dit helemaal niet van ze gewend zo. De sushi was weer heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
jetse.offers@gmail.com
Bestelling geplaatst om 17:10. Zou worden bezorgd om 18:05. Werd voor de helft bezorgd om 19:10. Totale bestelling nogmaals bezorgd om 20:10. Dit was laatste keer Sushi-8!!!! Tot nooit meer.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Harco Horden
De bestelling was wederom niet compleet. Echt balen.
Antwort von Sushi 8
Beste Harco, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Eltink
Mooie en lekkere box
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor het mooie compliment!
Janneke
Het was echt lekker hoor.mijn zoon heeft sushi op voor de eerste keer op .hij vondt het echt lekker
Antwort von Sushi 8
Beste Janneke, wat fijn om te horen!
Meindel
Erg lekker, snelle bezorging en goede service! Ik ga zeker opnieuw bestellen
Monique
Altijd erg tevreden!
Rianne
Heerlijk gegeten!
Edje
Echt top.en mega voldoende voor 2 personen het personeel ach nog jongen en leerzaam maar vriendelijk ik zou zeggen ga zo door waar me mee bezig bent dus goedbezig
Ingeborg
Heerlijke sushi,prachtig verpakt en mooi op tijd. Super!!!
P. van Eijndhoven
Waren weer lekkere schotels; sushi 58.
A
Petra Timmermans
HH
De kwaliteit was erg goed deze keer, het was erg druk blijkbaar waardoor de levering en de bestelling niet compleet was helaas!
Janneke
Lekker en keurig op tijd!!
Diana Jans
De sushi was heerlijk. De bezorging was later dan verwacht bezorgd.
Hanneke
De beste sushi !! De surf en turf box is geweldig lekker door de vlees en vissushi. Snelle vriendelijke levering
Joy
Normaal altijd super tevreden bij jullie, maar helaas viel het deze keer heel erg tegen. Grote blokken kleffe rijst met amper inhoud. De sushi proefde niet vers en de topping proefde ook niet vers. Hebben helaas niet kunnen genieten van deze box, wat normaal wel het geval is.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Onze excuses voor de lange wachttijd bij uw bestelling. We begrijpen dat dit erg vervelend is en dat het niet prettig is om zo lang te moeten wachten. Wilt u uw bestelgegevens even naar info@sushi-eight.nl sturen? Dan kunnen we dit verder netjes met u afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight