Beoordelingen van Sushi 8 Boxtel

Recente recensies

5.0
Sharon
15 januari 2022

Goed bezorging en goed eten

Leonie Smits
15 januari 2022

We hebben het weer een keer geprobeerd. verjaardag van onze jongste dochter. Blijft drama met de tijd. Paar loempiaatjes erbij gekregen omdat ik zei dat onze dochter jarig was. Dat was netjes. Maar mis net de sorry,komt goed en de extra s.

Anja van der heijde
13 januari 2022

Was Heerlijk zoals altijd en de shasimi was top dank je

Anja van der heijde
12 januari 2022

Heerlijke sushi die special rols mmmmmm dank u

Angelique
11 januari 2022
Laurens van der Leij
11 januari 2022

Prima sushi!

Caat
11 januari 2022

Het was weer super lekker, goed warm ( wat warm moest zijn;) en vers

Van Putten
7 januari 2022

We hebben heerlijk gegeten!

Femke
7 januari 2022

Heerlijk en mooi op tijd!

Anja van der Heijde
5 januari 2022

De sushi is Heerlijk vooral de special rols mmmm echt top kwaliteit dank je

Noëlle van den Berg
3 januari 2022

Heerlijk gegeten, precies op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

manon
2 januari 2021

Heerlijk gegeten. Goede bezorging van een vriendelijke knul op een fiets. (geen knetterende stinkscooter ;))

luc broos
2 januari 2021

Bezorging was een half uur te laat. Salmon lovers was perfect, maar Sushi 18 had te lang gestaan en daardoor iets uitgedroogd.

Jolanda
1 januari 2021

Zeer scherpe aanbiedingen voor heerlijke sushi! En naar aanleiding van een smsje met het verzoek een vooruitbestelde levering eerder klaar te zetten werd netjes telefonisch contact opgenomen om te zeggen dat de bestelling eerder klaar stond.

Melissa van Casteren
1 januari 2021

Sushi was zoals gewoonlijk weer top. De warme hapjes (loempia's en garnalen tempura) waren nagenoeg koud bij bezorgen. Bezorging zou 15 a 20 minuten langer duren. Was uiteindelijk 40 minuten later. Jammer.

Monique
1 januari 2021

De sushi was weer te laat bezorgt..

Gabby
30 december 2021

Zeer lekkere sushi. Vooruit bestellen is perfect.

Anja van der heijde
29 december 2021

50 minuten telaat niet leuk dit

Geert
29 december 2021

Heerlijk eten, maar zelf moeten ophalen omdat ze geen bezorgers hadden.

Angelique
28 december 2021
Fam. Gerrits
27 december 2021
B . A. Yeu
27 december 2021

Heel goed en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jet
26 december 2021

Heerlijke sushi, stipt op tijd bezorgd.

MARTIEN
25 december 2021

Netjes op tijd geleverd, vorige week al besteld ivm kerst. Waren weer heerlijk de "Meat lovers".

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
25 december 2021
van der Linden
25 december 2021

kei lekker, echte aanrader als kerst diner bezorging was stipt op tijd

Debbie Broekharst
24 december 2021

Het was wederom heerlijk!

Noëlle
24 december 2021

De miniloempia's waren echt koud. Dat is het enige wat de volgende keer beter kan. Blijf zeker bij jullie bestellen!

Mira
23 december 2021

Ik ben netjes gebeld dat de bestelling later zou komen, de sushi was zo vers en lekker…dat maakte alles goed!

Sawssane
23 december 2021

Ik was tevreden

Dutch Hardware Trading
23 december 2021

Goede kwaliteit, net verpakt, vriendelijke bezorger. Mooi op tijd. Beetje weinig saus in verhouding. verder geen klagen !! ik zeg topper, zeker de moeite waard.

Anja van der heijde
22 december 2021

Heerlijk zoals altijd voorral de speciale rols

Harrie Van den Broek
20 december 2021

Als je een tijd door krijgt tussen 19.15 en 19.30 word de bestelling bezorgd en het wordt dan 20.30 dan vind ik dit niet echt kloppen. Na een belletje word er gezegd dat ze wat extra bij de bestelling doen. Ik dacht nou dat zal wat worden. 5 mini loempia's. Beetje jammer. Uit eindelijk hebben we wel erg genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schuurs
19 december 2021

Echt goede kwaliteit en top bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja van der Heijde
18 december 2021

Heerlijk dank u

Karl
15 december 2021

Kip en beef was niet goed

JB
15 december 2021

De Chicken Eight Bowl is een echte aanrader.

Anja van der heijde
15 december 2021

Was weer heerlijk die speciaal rols maar u was de dile vergeten jammer

Anja van der heijde
14 december 2021

Was heerlijk maar de sushi met avocado die waren wel erg klein 6 stuks zo klein heb ik ze nog nooit gezien of gehad maar alles was heerlijk dank u

Eltink
11 december 2021
Anja van der Heijde
8 december 2021

De speciale rollen zijn zo heerlijk en hartelijk bedankt voor de extra rol roomkaas netjes het was weer helemaal top

Anja van der heijde
7 december 2021

Er zaten geen stokjes bij geen wasabi geen gember en ook geen soja saus dus dat was niet goed want dat vind ik wel lekker bij de sushi jammer

Amanda
6 december 2021

Geen op of aanmerking eten zag er verzorgd uit, alleen de bezorging was wat verlaat, maar het was Sinterklaasavond dus neem ik aan druk. Kan de bezorger ook niks aan doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
6 december 2021

Wederom prima kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femke
4 december 2021

Heerlijk!

Kyra
2 december 2021
Anja van der heijde
1 december 2021

De speciale sushi is woensdag in de aanbieding die zijn zo heerlijk echt top dank je

Gestel
30 november 2021

Lekkere sushi /pokebowl ziet er mooi uit . Bezorging goed op de bestelde tijd .

Driesen
29 november 2021

Lekkere suchi. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet van der Steen
29 november 2021

verkeerde levering had handrol besteld.en was 40 minuten later als afgesproken. met nummersysteem werken dan krijg je de goede bestelling binnen website werkt niet goed naar behoren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Twiggy
28 november 2021

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd op zaterdagavond

Anoniem
25 november 2021

Was geweldig, aanrader.

S
24 november 2021

Heerlijk!

Anja van der heijde
24 november 2021

De special rols zijn heerlijk helemaal top en op woensdag korting helemaal top mmmm dank je

Joice schellekens
22 november 2021
C
21 november 2021

Sushi was erg lekker en vers. Lekker loempias erbij gekregen.

Anja van der Heijde
16 november 2021

Helemaal top vooral die special Rol sushi is top dank je

Michiel
14 november 2021

Lekkere sushi maar drie kwartier later dan de tijd in de mail. Bij drukte zouden ze beter meteen de juiste verwachting kunnen neerzetten.

Reactie van Sushi 8

Dag Michiel, bedankt voor de review. We vinden het vervelend dat u op uw bestelling heeft moeten wachten. Graag komen we u daarom tegemoet. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl met daarin nogmaals uw klacht? Dan pakken we het daar verder op - Team Sushi Eight

debby
13 november 2021

Het is eigenlijk niet eerlijk om de bezorger de schuld te geven van de wederom veel te late en incomplete levering, hij vertrekt pas als hij de bestelling in handen krijgt…die dus te laat bereid wordt! Na een ellendige ervaring in april wilden we het nog een keer proberen, maar helaas wederom een teleurstelling, de bestelling expres vroeg geplaatst met een latere bezorgtijd die avond om “ruimte” te scheppen, een half uur na de afgesproken tijd maar contact opgenomen, ….komt er aan… 10 minuten later wordt er een een ieniemienie bestelling geleverd, er mist gewoon een schotel met 42 stuks sushi… hoe dan! Na wederom telefonisch contact gehad te hebben wordt de rest na ruim een half uur extra dan toch bezorgd ( incl. De extra kippetjes want er horen er 6 in een portie te zitten…) De geleverde sushi is van prima kwaliteit maar op deze manier houd je echt geen tevreden klant over!

Reactie van Sushi 8

Dag Debby, bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent over Sushi Eight, we willen u hierin graag tegemoet komen. Zou u deze review naar ons kunnen mailen, dan pakken we uw klacht daar verder op. U kunt mailen naar info@sushi-eight.nl - Team Sushi Eight

Romy
11 november 2021

Hele lekkere sushi

Reactie van Sushi 8

Dag Romy, heel erg bedankt voor de positieve feedback! Graag tot snel - Team Sushi Eight

Anja van der heijde
10 november 2021

De sushi was Heerlijk gelukkig dat de duurdere rollen goedkoper waren die zijn super Top dank je

Daphne
7 november 2021

Goede service, leuke mensen en mooie presentatie van het eten.

Janske Van de Crommenacker
7 november 2021

Bezorging ca. 20 min te laat maar we hadden vrij laat besteld en het eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roosmarijn van den Braak
7 november 2021

Stond dat het om 18:45 bezorgd zou worden, echter werd het om 19:00 bezorgd. Maar alsnog lekkere sushi!

riphagen
6 november 2021

heerlijk en top bezorging

D.Eltink
6 november 2021

Lekkere en goed gevulde sushi.

S
4 november 2021

Lekkere sushibowl maar jammer dat het aantal garnalen op de bowl elke keer verschilt soms veel, soms net te weinig. Hopelijk volgende keer beter, want we zijn nog steeds fan!

Reactie van Sushi 8

Beste klant, bedankt voor uw feedback. We zullen het in acht nemen en hopen u snel weer terug te zien! - Team Sushi Eight

Paul
31 oktober 2021

Wederom zeer goed verzorgt en vers! Tot ziens!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Kuipers
30 oktober 2021

Heerlijke sushi, niets op aan te merken. Mooie presentatie. Bezorging was te laat, maar het zat ze vandaag ook niet meer, zo legde de bezorger uit.

WvB
30 oktober 2021

Wederom heerlijke sushi!

Frank
30 oktober 2021

Het bestellen via de website ging heel makkelijk, voldoende keus en normale prijzen. We hadden gekozen om af te halen en het eten stond op tijd klaar. Helaas viel de kwaliteit erg tegen. Het eten leek niet vers, de loempia's waren erg vettig en vlees en vis niet mals.

Reactie van Sushi 8

Beste gast, vervelend dat de kwaliteit van de sushi tegenviel. Onze sushi wordt dagelijks met liefde door onze koks gemaakt, deze is dus lekker vers! We zullen de rest van uw feedback in acht nemen en hopen u graag een volgende keer terug te zien - Team Sushi Eight

Anja van der heijde
26 oktober 2021

Vond de sushi flauw en bijna geen wasabi op die eene sushi met zalm en lapjes zalm mogen iets groter 6 voor 7.50 euro viel deze keer beetje tegen sorry

Reactie van Sushi 8

Beste gast, u heeft geen sushi met wasabi besteld! De enige sushi van ons met wadabi is de wasabi tuna roll. Maar dat is ook alleen met wasabi viseitjes. Groetjes, sushi 8 team

Daisy
25 oktober 2021

5 minuten na de verwachte bezorgtijd een telefoontje gekregen. De bestelling stond klaar maar ze hadden te weinig bezorgers. Kon nog zeker een kwartier duren was het bericht. Toen ben ik het maar op gaan halen, had honger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dian van zutven
25 oktober 2021

Het super lekker en had bij de bestelling ,vermeld dat het op tijd moest zijn ! Ivm dat we weg moest, het was er 10 min. Eerder dus wij heel blij , N echte aanrader!!!

Reactie van Sushi 8

Beste gast, tot volgende keer! Sushi 8 team

Emily
20 oktober 2021

Beste sushi van boxtel

Reactie van Sushi 8

Beste gast, wat mooi is dat om te horen dat we de best zijn. Sushi 8 team

Ingrid
20 oktober 2021

Bezorger was ongelukkig ten val gekomen op weg naar ons. We werden keurig gebeld dat het eten met vertraging zou worden bezorgd. Ondanks dat het een grote bestelling was werd deze een klein half uurtje later bezorgd, supervers en met een extraatje voor het ongemak. Sushi was van superkwaliteit

Anja
19 oktober 2021

Het was weer Heerlijk dank je

Reactie van Sushi 8

Beste gast, we zien u snel weer! Sushi 8 team

Anja
17 oktober 2021

Lekkere sushi dank je top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk Kuijpers
16 oktober 2021

Super lekker, vers en genoten!

Suzanne
15 oktober 2021
Anja van der heijde
12 oktober 2021

Heerlijk top

Jacqueline
11 oktober 2021

Heerlijke sushi. Mooi opgemaakt. Vooral erg smakelijk. Een echte aanrader

Marcel
11 oktober 2021

De sushi zijn van uitstekende kwaliteit en heel mooi, met zorg gemaakt en verpakt, de bezorging liet wat langer op zich wachten, maar goed, daar werden wij netjes over opgebeld, al met al een echte aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
8 oktober 2021

Zeer goed verzorgd en echte verse, ambachtelijke sushi! Kortom ontzettend lekker!!

Arnold van der heijde
7 oktober 2021

Was heerlijk dank je vind wel dat de plakjes zalm wat groter mogen de 6 plakjes zijn wel dik maar klein mag iets dunner maar groter dank je

Bea
6 oktober 2021

Bestelling op woensdag geplaatst om ong. 16.15 en zou om 17.20 komen. We werden om half 6 gebeld dat deze pas om 6 uur zou komen in verband met drukte, lijkt me erg onwaarschijnlijk op een doordeweekse woensdag dus ruim anderhalf uur op het eten moeten wachten.

Marloes
3 oktober 2021

Goede sushi jammer dat je er geen bakje saus en stokjes bij krijgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nap
3 oktober 2021
Arnold van der Heijde
2 oktober 2021

Was heerlijk Top dank je

Robert
1 oktober 2021

Fantastisch lekker

Michelle
27 september 2021

om 16:30u eten besteld voor 19:00u. 19:15u gebeld omdat het er niet was. Mevrouw het is druk we gaan het nu maken! Kwartiertje half uurtje is het er. Ondertussen is het 20:20u en ons eten is nergens te bekennen. Proberen we te bellen krijgen we direct de voicemail. Wat een ongelofelijke slechte service !! — Uiteindelijk iemand te pakken gekregen aan de telefoon. We krijgen ons geld terug. Mijn man is de sushi gaan halen. Uiteindelijk zaten we na 21:00u aan ons avond eten. Gelukkig smaakte het goed 👍🏼.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

robin de bresser
26 september 2021
De Visser
26 september 2021

Heel goed. Zag er netjes uit en het was erg lekker allemaal

Marjolein
21 september 2021

Goede sushi, maar bezorging wordt steeds slechter. Vorige keer een uur te laat (op zondag, wel gebeld dat het een half uur later werd maar dat was dus een uur) en nu 20 minuten te laat. Jammer.

Anja van der heijde
21 september 2021

Was heel lekker dank je

RJ Van der Plas
19 september 2021
Debbie Broekharst
19 september 2021
Peggy van der Lee
18 september 2021

Alweer te laat zoals gewoonlijk. De bestelling was nu gelukkig wel compleet, alleen misten we de stokjes 🙈

Anoniem
18 september 2021

Heerlijke sushi en krokante vers gebakken garnalen. Voor herhaling vatbaar!

Vd Laar
18 september 2021

Super verse en lekkere sushi en perfecte bezorgtijden! Voor herhaling vatbaar

Vlinder
18 september 2021

Beste sushi van deze omstreek en keurig op tijd bezorgd!

Arnold van der heijde
17 september 2021

Het was heerlijk voorral die rol van 6 euro jammer dat het zo duur is per 4 moest het 5 euro zijn en niet hoger dan bestelde ik zeker 2x per week

Jolanda
14 september 2021

Het was weer heerlijk helaas zat er veel komkommer in. Hoewel we gevraagd hadden om er geen komkommer bij te doen. Na de komkommer er tussen uit gepuzzelt te hebben toch heerlijk gegeten.

Ilonka
12 september 2021
Wil van Oijen
11 september 2021

We hadden al een paar keer eerder bij jullie sushi gehaald, maar nog nooit via internet besteld en gehaald. Super geregeld. Jullie hebben aan alles gedacht. Natuurlijk gaat het vooral om de smaak maar die was wederom voortreffelijk.Je kunt aan alles proeven dat het vers is. We hebben ontzettend genoten. Dank jullie wel. jullie zien ons zeker terug.

Peter
10 september 2021

Super lekker, mooi gepresenteerd en op tijd bezorgd. Top

Anke
5 september 2021

Helaas geen soyasaus bij de bestelling, voor de rest heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vd Sande
5 september 2021
Puck
4 september 2021

Fantastische Sushi en de bezorging was exact op het afgesproken tijdstip. Fijn dat je een berichtje krijgt als de bestelling onderweg is. Het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Kim
3 september 2021
Floor van Asveldt
3 september 2021

De bestelling werd optijd bezorgd en het was heerlijk! Ruime porties en erg smakelijk.

Imke
3 september 2021

Perfect op tijd geleverd en heerlijke sushi ! Echt een aanrader!

Joyce
2 september 2021

Surf&turfbox sushi was echt heerlijk! Meer dan voldoende en genoeg variatie. Bezorging was wel 15min later als gekozen tijd, maar de sushi maakt dit goed. Hadden maar alleen edame bonen als warm gerecht dus het was niet zo'n probleem dat bezorging wat later was dan aangegeven.

*
1 september 2021

De Surf&Turf- schotel was heerlijk

Peijnenburg
29 augustus 2021

Voor de tweede 30 min telaat

robin de bresser
28 augustus 2021

het eten was super lekker wij hadden genoten

Ilona
24 augustus 2021

Warme sushi gescheiden verpakken van de koude sushi

Bogaard
24 augustus 2021
Anoniem
22 augustus 2021

De sushi was smakeloos en klef. Het voldeed niet aan de verwachtingen. Echter de bezorging was top, het eten was op tijd, helaas niet onze gehele bestelling in een keer geleverd, maar dit brachten ze netjes na!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
22 augustus 2021

Echt een aanrader! super vers en hee lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa
21 augustus 2021

Heerlijke sushi

Timmermans
20 augustus 2021
Robert van Baardwijk
20 augustus 2021

Gewoon top. Beste uit Boxtel.

Ingrid
16 augustus 2021

Eten is heerlijk maar bezorging is slecht. Hebben een uur moeten wachten op het eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T
13 augustus 2021

Lekkere sushi. Waar ik het ophaalde zag het er netjes en schoon uit. Vriendelijk ontvangen. Verbeterpuntje, later klaar dan gekozen tijd op de site

Pg Blom
13 augustus 2021

Was weer super lekker alles vers en mooi op tijd bezorgd

Marina
12 augustus 2021

Overheerlijke sushi! We bestelden om 18.15 uur en het werd iets over 19.00 uur gebracht. Super service en heerlijk vers. We love Sushi 8! Complimenten voor jullie.

Robert van Baardwijk
12 augustus 2021

Werkelijk waar, de beste sushi tent van Boxtel. Zo ontzettend lekker, top geleverd. Ziet er zeer lekker uit. Al is het geserveerd op een plastic schaal met een plastic deksel, heb je echt een restaurant gevoel en dat vind ik heel knap. Gewoon top. Wij komen zeker terug.

Sabine
11 augustus 2021

Super! Gaan we zeker nog een keer bestellen! :)

Max
9 augustus 2021

Bij het uitpakken van de bestelling ontbrak de sojasaus. Vervolgens heb ik gebeld en werd de sojasaus vrij snel nabezorgd. Ook het eten was erg lekker! Petje af!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dimphy
2 augustus 2021

Vriendelijke bezorger heerlijk eten op tijd bezorgd complimenten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tanja
1 augustus 2021
Fons van Heesch
1 augustus 2021

Het was voor ons de 1e keer dat bij we sushi-Eight Boxtel een afhaal besteld hebben, op aanraden van onze zoon, ook Fons. Er is niets van gelogen, het was erg lekker met een mooie variatie van de gerechters.

Martijn
31 juli 2021

Lekker vers en supersnel bezorgd!

Roosje
28 juli 2021

Super super lekker zeker aanrader 10 op 10

Jenn
28 juli 2021

Helaas kwam de sushi wat later, ze hadden geen bezorger beschikbaar. Had gebeld, zijn netjes te woord gestaan. Uit eindelijk zelf gehaald, kregen nog een portie gebakken garnalen gratis erbij. Top service !

Pauline van Rijen
28 juli 2021
Jeroen
26 juli 2021
Bas
25 juli 2021
Anneloes
24 juli 2021

De Quality Time box is echt goed! En met de edamame boontjes zijn ze echt niet zuinig. Heerlijk gegeten.

Maarten Jansen
24 juli 2021

Was weer heerlijk

Marina
24 juli 2021

Overheerlijke sushi! De bezorging was zo'n 20 minuten later dan gepland. Ook wel logisch aangezien we om 18.00 uur bezorgd wilden hebben. Dat wilden vast met mensen! ;) De bezorger was keurig en vriendelijk. We hebben heerlijk genoten! Dank jullie wel!

WvB
23 juli 2021

Altijd heerlijk en verse sushi.

PG Blom
21 juli 2021

Super lekker zag er weer mooi uit . Smaakte heerlijk. Mooi op tijd gebracht

Van der plas
21 juli 2021

Veel sushi van goeie kwaliteit voor weinig geld

Wim
19 juli 2021
Chantal
18 juli 2021

Site is makkelijk en duidelijk en de bezorging op tijd. Eten vers en lekker echt waar voor je geld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anke
18 juli 2021

De boontjes waren er wel veel minder dan normaal. Verder was het weer heerlijk en lekker vers en op tijd.

Eva
15 juli 2021

Netjes op tijd. We hebben zeer smakelijke gegeten ! Een aanrader !

Willem
14 juli 2021
Emma
11 juli 2021
Anke
10 juli 2021

Super service !!!!! na foutje bij vorige bestelling . Heerlijk gegeten !!!

Eva de Boer
8 juli 2021
Mark de kort
5 juli 2021

Lekkere sushi Alleen bestelling werd uiteindelijk 2 uur later geleverd dan de afgesproken tijd. Zonder iets te laten weten

Brigitte
4 juli 2021
Anita
4 juli 2021

De sushi is heerlijk bezorging is flut. 1 uur te laat

Jeroen
4 juli 2021
Arno van Helvoort
4 juli 2021

Om 20 uur besteld, zou om 21 uur bezorgd zijn, uiteindelijk om 21.45, echt bezorgen niet aan te raden

Maartje
3 juli 2021

We hebben ruim een uur moeten wachten op ons eten. We hadden als bezorgtijd18u aangegeven en was ruim een uur te laat. Bezorger gaf aan dat bestelling compleet was maar ik vond het wel erg weinig gezien het bestelbedrag. Bleek dat de bezorger de halve bestelling in de auto laten liggen.... Gelukkig was het eten wel erg lekker! Hopelijk is het uitlopen van de bezorgtijd eenmalig, als het nog een keer voorkomt zou dat een reden zijn om elders sushi te bestellen.

anoniem
3 juli 2021
Maarten
27 juni 2021

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fanechia
24 juni 2021
Sanne
23 juni 2021
A
22 juni 2021

Heeeerlijke sushi! En op Tijd geleverd. Perfect.

Eva
21 juni 2021

De bowls waren echt lekker, alleen jammer dat het bijna een uur te laat werd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van Kessel
19 juni 2021

Lekker en mooi opgemaakt. Saus wel erg zout. Voedingswaarde vermelden zou mooi zijn. Wel veel plastic verpakking…..

Robert
18 juni 2021

Heerlijke sushi. Vers en erg mooi opgemaakt. De ronde plastic bak waar het in zat viel niet op omdat er veel zorg was besteed aan de opmaak. Ook de prijs was netjes. Beste van Boxtel, vind ik 😇

Familie van Schaik
17 juni 2021

Lekkere sushi!

Yasmin
13 juni 2021

Dit was ongeveer mijn 9de keer dat ik bij Sushi 8 heb besteld. De bestelling kwam te laat en op het 06 nummer werd niet opgenomen. De spicy zalm sushi was op een of andere manier erg lauw van temperatuur, er zat 1 cherry tomaat in mn pokebowl zalm en er werd gewoon een leeg "hoesje" geleverd waar stokjes in hadden moeten zitten. Normaliter krijg je bij de pokebowl twee soorten saus en dit keer alleen de spicy mayonaise. Dit is al de tweede keer dat ik de service en kwaliteit slecht vindt. Jammer want ik raad veel mensen aan om bij jullie te bestellen. De boontjes en ebi fry waren lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peijnenburg
13 juni 2021

Half uur te laat

Sepp van Loon
12 juni 2021

We hadden voor levering om 17.30 uur besteld (bestelling om 15.55 geplaatst) en uiteindelijk om 18.00 geleverd.

WvB
11 juni 2021

Yummie!

Demi
9 juni 2021

Vandaag voor de eerste keer besteld. We hebben heerlijk gegeten. We gaan zeker vaker bestellen.

Amber
9 juni 2021

Hele vriendelijke bezorger en heerlijke sushi

Jolanda van bakel
5 juni 2021

Geweldig lekker genoeg keus En lekker vers echt een aanrader Voor mij 5 sterren en ik kom zeker terug Een aanwinst voor Boxtel❤️

Marjolein
5 juni 2021

Vers en lekker!

WvB
4 juni 2021

Alweer onze 4e bestelling bij Sushi8. En wederom superverse heerlijke Sushi.

sara de sousa
31 mei 2021

het was erg lekker, en mooi op tijd !

Leon
30 mei 2021

Alles lekker vooral de rijst is apart. Het warme is warm en alles op tijd bezorgd. Zeker een aanrader

Marloes
29 mei 2021

Super lekker! Netjes verpakt en heerlijk vers!!

Sandra
29 mei 2021
Anja
28 mei 2021

Goed.

Dominque Aretz
27 mei 2021

Alles was top!

Jessica
26 mei 2021

Heerlijk! Sommige sushi's vielen uit elkaar, maar de smaak van alles was super. Bezorger ook mooi op tijd en warme gerechten waren goed warm.

Tanja
24 mei 2021

Super vers! Erg lekker! Jammer dat het zonder tegenbericht ruim een half uur te laat bezorgd werd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
22 mei 2021

Kwaliteit is goed. Bezorging, beter gezegd afgesproken tijd is dramatisch. Twee maal besteld, twee maal een uur te laat, zonder te informeren. Dat is echt jammer

Yvonne
22 mei 2021

Was weer heerlijk!

M.J. Hendriks
21 mei 2021

Bestelling een kwartier te laat. Smaak eten was goed. Sommige sushi vielen uit elkaar.

Hanan Hajji
21 mei 2021

Heerlijke sushi en goede service. Netjes op tijd.

Karin
20 mei 2021

Lekkere sushi, bezorger was netjes op tijd.

Anja
20 mei 2021

Was zeer slecht vandaag de handvol was heel taai de zeewier weinig rijst bijna geen zalm de kip was bijna zwart en klein en erg weinig de avocado sushi heel dun net een vloeitjes nee echt slecht en ik eet al 2 jaar 3x per weer sushi ik weet wel wat goede sushi is en deze keer zo slecht dat ik bij jullie niet meer bestel

A. B
18 mei 2021

Heerlijk. Hele goede sushi. Vriendelijke bezorging

Broos
17 mei 2021
Martien
14 mei 2021

Heerlijk gegeten weer, is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Nu voor de 3e keer besteld is en blijft goed.

Kyra
14 mei 2021

Heel erg lekker, zoals de andere keer!

Steen
14 mei 2021
Ki
13 mei 2021

Het was heerlijk, en volop, er was nog over dat gebeurt niet vaak

Anja van der heijde
13 mei 2021

Helemaal top heerlijk die speciaal rol jammer dat ze zo duur zij 5.00 euro zou genoeg zijn zoals op woensdag voor 4 stuks dan is een hele rol van 8 10 euro duur genoeg ik zou ze dan vaak kopen heerlijk

wm
12 mei 2021

was mooi op tijd ,en het was lekker dus smaakt naar meer.

Anja van der Heijde
11 mei 2021

De sushi was Heerlijk top dank je

Leon
10 mei 2021

Erg goede sushi, snel klaar en mooi opgemaakt! Kortom top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Camping Girl
10 mei 2021

Prima verse sushi! Naar onze smaak iets te dikke laag rijst. Bezorging was 20 minuutjes later dan gepland maar dat is begrijpelijk op een waarschijnlijk extra drukke avond vanwege moederdag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
9 mei 2021
Wagemans
9 mei 2021

Was lekker Mij gasten vonden het lekker. Vriendelijke bezorger 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anke
9 mei 2021

Heerlijk gegeten ! Zag er prachtig uit en was super op tijd!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Twiggy
9 mei 2021

Net zoals vorige keer precies op tijd, zo fijn! Eten was heerlijk!

Renske
8 mei 2021
Dayenne Maas
8 mei 2021

Super lekker! Een top avondje!

Nelly
8 mei 2021

Super lekker gegeten. Zag er weer mooi uit . Mooi op tijd bezorgd. Super 👍

Anke
8 mei 2021

Super lekker en vers

Lisa
8 mei 2021

Lekkere sushi die er ook mooi uitziet. Bezorging op tijd

Ronald
7 mei 2021

Veel en lekker!

Roy
7 mei 2021

Erg lekker en vers! Vriendelijk personeel/bezorger!

Miranda
3 mei 2021
Christian
3 mei 2021

Een paar geen fijne ervaringen gehad, met name qua bezorgen zien wij absolute verbetering! Ga zo door! Eten is echt super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Quinty Gerrits
2 mei 2021

Lang moeten wachten omdat de bestelling verkeerd was gemaakt. Beide poke bowls gevuld met een heel klein beetje zalm, totaal niet in verhouding.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

v. Brunschot
2 mei 2021

Vandaag heerlijk met het gezin genoten van Sushi. Gevarieerd, super vers en alles smaakte verrukkelijk. Complimenten voor het team.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carin
2 mei 2021

Was kei lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
30 april 2021

Makkelijk bestellen en betalen, heerlijk eten en bij later bezorgen werd van tevoren netjes gebeld.

Marjolein Heemskerk
28 april 2021

Heerlijke sushi, vooral zo houden!

Paulina
28 april 2021

Heerlijk

Esther
28 april 2021

Onze meiden hebben heerlijk zitten genieten van de sushi. Alles was lekker.

Basten
27 april 2021

De sushi smaakte prima. Helaas hebben we wel 3 langer op de bestellibg moeten wachten. Er was wel een keer over gebeld maar ook over deze tijd gingen we heen dat was jammer. We hadden ivm de kinderen juist voor deze tijd gekozen.

Breuer
27 april 2021

Het was voor ons de eerste keer en ik denk dat we wat pech hadden . Het zag er wel mooi uit maar werd een half uur te laat bezorgd en was koud. Jammer we hadden namelijk goede verhalen over jullie gehoord.

Marloes
27 april 2021

Heerlijke sushi! Bezorging was 20 minuten te laat.

Heiko
27 april 2021

Erg jammer dat de eerste indruk, gewoonweg slecht is. Had er erg veel zin in. Het bestellen ging goed en was duidelijk. Binnen een minuut een bevestiging en nog een mail om de bezorgtijden duidelijk te maken. 18:50 geplaatst en 19:45 bezorg tijd. Om 20:00 maar eens gebeld, niet te bereiken. Voicemail ingesproken en een bericht gestuurd. Er is geen communicatie mogelijk en een reactie blijft uit. Om 20:30 zelf maar naar 8 gegaan het was een puinhoop . Ik was niet de enige die zelf zijn spullen Kwam ophalen. Uiteindelijk kreeg ik mijn eten om 21:00. Ik fiets naar huis en Kijk toch maar even op het bonnetje, deze bestelling was voor iemand anders in min buurt . Weer terug gefietst na nog een wachttijd had ik eindelijk mijn eten. Ik kreeg nog wat extra’s ( bonen en gefrituurde garnalen.) uiteindelijk is de helft maar opgegaan, jonger was al over . Een goed begin is het halve werk; je kunt beter wat minder aannemen en 100% afwerken , dan op deze manier. .m.v.g. Heiko

Jeroen
27 april 2021

Meer dan een half uur te laat bezorgd. Wel heerlijk gegeten. Top sushi!

Debbie Broekharst
27 april 2021

Het eten is lekker, maar Ik heb 3 1/2 uur op mijn bestelling moeten wachten. Uiteindelijk zelf gaan halen na sluitingstijd. Ter compensatie wat extra meegekregen. Dat was wel aardig. Maar naast een grote bestelling veel teveel voor 3 personen. En om half 10 savonds ben je wel over je honger heen

Vera
27 april 2021

Wij hebben op zaterdagavond sushi besteld. De sushi is echt lekker, helemaal geen klachten! Bezorging helaas wel. Rond 18.00 plaatsten wij de bestelling, die rond 19.00 - 19.15 bezorgd zou worden. Helaas was er rond die tijd nog niks. We probeerden te bellen maar het was waarschijnlijk druk aan de telefoon. Pas rond 20.00 kregen we contact. Er werd gezegd dat de bestelling er zou zijn binnen 3 kwartier. Uiteindelijk was het eten meer dan een uur later. Eerlijk is eerlijk, ik vind dat jullie misschien iets extra kunnen doen zoals een korting bij de volgende bestelling... ook is het misschien goed om een wat realistischere tijd door te geven bij het bestellen. Geen probleem als het lang duurt, maar fijn om niet bij de deur te hoeven wachten! We bestellen heus nog vaker, ik snap dat de zaterdagavond druk kan zijn dus we geven alle lekkere sushi gewoon nog een kans!

sandy
26 april 2021

Poke bowl Zalm besteld , was super lekker !!!

v Brunschot
26 april 2021

30 minuten later dan gepland was

Ernest
26 april 2021
Leon peijen
26 april 2021

Door drukte bestelling wat later maar werd netjes doorgegeven via tel. Bestelling was goed en we hebben heerlijk gegeten. Alles netjes verzorgd

Elise
26 april 2021

Wij hadden zowel vlees al vis sushi besteld. Ideaal dat dat mogelijk is, aangezien 1 van ons een visallergie heeft. De sushi met vlees was verrassend lekker. 1 minpuntje. Vlees en vis zat door elkaar verpakt in bakjes. Dat kan a kwaad ivm allergie en b de smaak beïnvloeden. Verder prima in orde.

kyra
22 april 2021

Really loved the meat box. creative and really tasty.

Stan
22 april 2021

Heerlijk vers en goede porties !!

Anja
21 april 2021

Heerlijk eten maar moest lang wachten ander half uur

Edwin
21 april 2021

Heerlijke sushi, absoluut een van de betere adressen in de regio. Keurig netjes en op tijd bezorgd. Een absolute aanrader.

Sylvia
21 april 2021

Echt goede, verse sushi! Voor ons een absolute aanrader in Boxtel.

Sushi liefhebber
20 april 2021
Esje
19 april 2021

Heerlijke sushi! Echt lekker vers, we hebben ervan genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
19 april 2021
Van Hal
19 april 2021

Bezorger kwam bijna een half uur later dan aangegeven. Dat kan gebeuren echter de gefrituurde gamba's waren koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Celine
18 april 2021

Heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meggie
18 april 2021
Anke
18 april 2021
Jeroen
18 april 2021

Leuk en goed

Eric
17 april 2021

De sushi was netjes op tijd klaar (vr 18:15h) voor het afhalen. Lekker gegeten en het voldeed volledig aan de verwachtingen :-)

R.
17 april 2021

Goede service. Beste sushi van Boxtel.

Yvon
17 april 2021
Lieke
16 april 2021
ABB
15 april 2021

Lekker verse sushi, snel klaar en goede prijs!

Denise
15 april 2021

super lekkere sushi voor een goedkope prijs en super leuke actie voor de gratis sushi rol!

Prima.
13 april 2021
Inge
12 april 2021

Zou rond half 6 bezorgd worden. Om 6u nog geen bezorging gehad, dus even gebeld. Waren vriendelijk in contact aan de telefoon en boden hun excuses meermaals aan. Werd toen binnen 30 minuten geleverd. Sushi was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anke
12 april 2021

Vriendelijke bezorging en heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrick
12 april 2021
Jeroen
11 april 2021

Lekkere goeie sushi’s

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Iris
11 april 2021
Melissa
11 april 2021

Precies op tijd bezorgd. Super lekker! Voor herhaling vatbaar.

S.IE
11 april 2021

De eerste keer dat we bij Sushi 8 besteld hebben. Het eten stond klaar op de afgesproken tijd en was van prima kwaliteit. Als je je bestelling op komt halen, zie je dat het eten vers wordt bereid (open keuken). De hoeveelheid was meer dan genoeg. Zeker een aanrader.

Karen postma
10 april 2021

Er zat geen wasabi bij die ik 2x besteld had dat is jammer maar de sushi was super lekker Zeker een aanrader en dat zal ik ook zeker doen!!!!

DvS
8 april 2021

Houden goed rekening met allergieën, na het bestellen online werd ik meteen gebeld om te overleggen wat er dan al vervanging mocht IPV het product door allergie.

Silke
8 april 2021

Heerlijke sushi!! Ik werd stipt op het bezorgmoment gebeld, dat de bezorger een kwartiertje later zou komen, erg netjes dat ze daarvoor bellen. Mijn bezorging was niet helemaal compleet, maar dit hebben ze prima opgelost. Kortom; een aanrader om hier te bestellen, super sushi en de juiste klantvriendelijkheid wat mij betreft!

Marvin van der Meijden
5 april 2021

Heerlijke sushi, alles was vers en goed op smaak. Klein minpunt is dat we niet de volledig bestelling hebben gekregen. Kregen 4x ebi tempura roll terwijl we er 8 hadden besteld. Verder niks aan te merken, ga zo door! 😁

Vs
5 april 2021

Te laat bezorgd en koude garnalen de rest was wel heel erg lekker.

Nicole
5 april 2021

De website om te bestellen werkt goed, het eten was heerlijk en de bestelling was precies op tijd. Zodra de restaurants weer open mogen gaan we daar zeker reserveren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

PBlim
4 april 2021

Super lekker gegeten zag er ook mooi uit. Bedankt voor het extra the, Zeker een herhaling waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Radix
4 april 2021

Super ! Goede kwaliteit 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Imke
4 april 2021

Echt heerlijk gegeten ! Keurig netje op de afgesproken tijd gebracht. Was netjes verpakt en het smaakte heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
4 april 2021
Aukje
3 april 2021

Het was smullen, top.Gaan zeker vaker bestellen. Nogmaals dank.

Anja van der heijde
3 april 2021

Was helemaal top heerlijk dank je

Noa
3 april 2021
Janine
3 april 2021

Het smaakte goed, helaas was de bestelling niet compleet, dit werd goed opgelost.

Fons van Heesch
2 april 2021

Was echt super lekker! Complimenten!

Noor
2 april 2021

Lekkere sushi en precies op tijd bezorgd!

Imke
2 april 2021

Lekkere sushi, mooi op tijd en zelfs nog een cadeautje erbij 👌🏼👌🏼 erg tevreden!!

Quevedo
1 april 2021

Goede avond. Ik vond de sushi heel smaakvol.Goede kwaliteit.Alleen ik hou van de eitjes erop die mogen wel meer.verder niets op te merken.Lekker😋

Marloes
31 maart 2021

Prima sushi!

Anja van der Heijde
31 maart 2021

Was Heerlijk helemaal top dank u

Marjolein
30 maart 2021

Snelle bezorging en erg lekkere sushi!

Talitha
29 maart 2021

Voor het eerst bestelt, lekkere sushi en pokebowl. Helaas niet op tijd geleverd, 20 min na de opgegeven gevraagde levertijd. Maar dat hadden we al ingecalculeerd. Helaas een 8 stuks ipv 4 stuks sushi crispy chicken rol was over het hoofd gezien. Maar om daar dan weer over te bellen, dan zouden we het al op hebben. Maar we gaan zeker nog een keer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigitte
29 maart 2021

Sushi zag er verzorgd uit, smaakte heerlijk en vers. We hebben er met 5 personen van gegeten, er zou wel wat meer soyasaus en gember bij mogen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kerk
28 maart 2021

Prima shusi.👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kyra
28 maart 2021

Super lekkere sushi, en veel variatie!! Goede service ook! Zeker voor herhaling vatbaar. Dankjewel :)

Tim
28 maart 2021

smaakte erg goed en mooi op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
28 maart 2021

Eerste keer hier besteld.......super lekkere sushi en perfect op tijd bezorgd

Thea
28 maart 2021

Mooi op tijd geleverd en prima van smaak

Twiggy
28 maart 2021

Precies op de afgesproken tijd bezorgd, op zaterdagavond. Eten was echt super lekker! Wij gaan zeker vaker bestellen

J P
27 maart 2021

Heerlijke verse sushi!!! Aanwinst voor Boxtel.

Anja
26 maart 2021

Sushi is lekker maar die met roomkaas 4 stukjes voor 6.00 euro vind ik te duur wel heel lekker en de handrol vind ik klein weinig dus voor de rest top ik eet heel vaak sushi de zalm shasimi mag ook iets groter dikte is goed